T x 2

Tentan är avklarad. Skönt att kunna lägga all kunskap bakom sig (det är faktiskt så det känns, "Nu kan man äntligen släppa allt").
När jag kommer hem kliver jag innanför dörren, totalt ovetandes om vad som står i köket :). En sorts belöning efter allt slit, nämligen Tulpaner!
M. hade, efter att han släppt av mig i skolan, åkt och handlat en massa tulpaner. Vilken överraskning! Jag som fullkomligt älskar tulpaner men är för snål för att regelbundet lyxa till vardagen.

Trots att min Ixus har ca 5-6 år på nacken är den förvånandsvärt bra. Den imponerar fortfarande på mig. Canon gör bra grejer!!!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad snäll han är din M!! Jag vill oxå ha blommor, säg det till honom ;) Får försöka ses i veckan tycker jag! Puss

2010-03-27 @ 11:03:45
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0