Om två veckor vid denna tiden...

...landar vi på flygplatsen i Antalya.

Alltså, om endast 14 dagar befinner vi oss några timmars flygtid från Sverige, närmare bestämt bland varmare breddgrader nere i Turkiet. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot resan. Det skall bli underbart att få komma bort från vardag, stress, skola m.m och istället få njuta av god mat, sol och lite shopping. Samtidigt vet jag att jag efter 10 dagar kommer kastas in i verkligheten igen, mitt i vårt C-uppsats skrivande. Dum tidpunkt att resa bort på kanske? Men det stämde bra för M&P att stänga kring påsk. Jag kommer dock kunna jobba där nere. P har lovat mig ett trådlöst internet. Lär säkerligen bli några timmar på Skype för att konversera med mina andra part vad gäller skrivandet. Får hoppas på att det flyter och att vi inte hamnar för långt efter...

 

Om det inte vore för Doris hade jag nog inte längtat hem så mycket som jag vet att jag kommer göra. Det är redan jobbigt att veta att vi kommer vara ifrån vår ögonsten i hela 10 dagar. Det har aldrig hänt tidigare. Som sagt, jag längtar redan hem :P.

 

Doris ca 12 v.

 


Kommentarer
Postat av: Emeelieee

Hahaha issa din lilla tönt;)

2010-03-18 @ 08:29:56
Postat av: Anonym

ISSA det är en katt!! Haha! Annat om det vore Mårten ;) Puss Ida

2010-03-18 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0