Nytt i garderoben

Trots att det enbart har gått 5 dagar är över 5 papp borta från mitt konto. Idag fick jag tag på två klänningar, en kofta och en ny bikini från H&M. Likaså har jag köpt låtsatstulpaner, närmare bestämt 30 st. Men jag resonerar som så, att nu behöver jag inte lägga några pengar på riktiga tulpaner. Vissa konstgjorda ser faktiskt riktigt verkliga ut. Ni har väl inte glömt min orkidé, t.o.m. när jag har riktiga orkidéer tror mina besökare att det är plast. De verkar inte kunna se någon skillnad... Inte alltid jag heller!




Kommentarer
Postat av: sandra

allt är jättesnyggt!! Det var lovely att ses idag! Ha en fantastisk semester och njut av värmen! Puss darling

2010-03-29 @ 21:42:39
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0