Update

Dålig uppdatering på sistone.
Jag skall villigt erkänna att jag inte riktigt vet vad som är skälet till att jag vissa veckor uppdaterar bloggen av bara farten, för att veckan efter gå på sparlåga och inte uppdatera alls. Hela hösten har varit lite upp och ner vad gäller bloggandet.
Det har hänt en hel del sedan jag kom hem från Danmark. Saker som jag faktiskt inte riktigt hade räknat med men som jag faktiskt är glad över att det har blivit som det blivit. Många kommer att bli chockade och det har de all rätt till att bli. Efter det jag sagt vore det konstigt om de inte blev det. Men jag är nästan lika överraskad själv! :)

Förra veckan fick ett arbete i sociologi en del uppmärksamhet. Vi satt halva torsdagen (var uppe 04:30) för att göra klart arbetet. Som belöning var jag och M. på Pios och åt och avslutade kvällen på Röda Kvarn med att gå på bio. En underbar kväll och en härlig avslutning på arbetsveckan. Fredagen började ganska segt, skönt att faktiskt kunna unna sig en sovmorgon utan att ställa klockan. Därefter styrde vi kosan hem mot Gvd för att träna fotboll i en, för ovanlighetens skull, kall inomhushall.
I lördags var vi en sväng i Vmo hos Alex och Linda för att se hur det går för dem och mina kära föräldrar med all renovering. Det är bara att hoppas på att M. o P. är lika sugna på att hjälpa mig när det kommer till kritan ;). Jag har knappt sett röken av dem på 2 veckor... Men det händer grejer och det blir verkligen jätte fint.
När många i ens omgivning flyttar, renoverar och köper nytt blir jag själv fruktansvärt sugen. Jag är avundsjuk minst sagt! Men, jag får inte glömma att jag faktiskt är väldigt nöjd med mitt och att jag nog klarar mig ett litet tag till här på Hemmansvägen. Var så säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0