Slutet gott, allting gott!


Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå
Men det kan va´svårt att tro när man inte ser den
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen
Men det hjälper sällan de som har blitt våta



Efter lite funderingar har jag nu lovat mig själv att jag skall ta en paus från allt bloggande. Istället för ett nöje har det istället resulterat i någon form av belastning. Dvs. omedvetna krav på uppdatering osv.
Att det ibland händer totalt oväntade saker som tar tid spelar också roll.
Ta dagen som det kommer och försök njut av varje sekund. Imorgon är en annan dag!

Återkommer när jag är tillbaka ;) :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej tjejen! Nej, det är petrona towers, på de nedersta 6 våningarna är det shoppingcenter, sen är det bara kontor! Imorgon ska vi åka upp till bron som är mellan tornen, högre än så får man inte komma :) Det är världes högsta tvillingtorn! Puss

2010-02-04 @ 15:27:51
Postat av: Emma

Issa, när kommer du tillbaka? Vi saknar ju dig här på bloggen! Kram E.

2010-02-20 @ 11:56:29
Postat av: Emelie K

Nu har du lovat, två kvällar i rad. och inget har kommit ännu. jag blir ju besviken varje gång jag går in här:)

2010-02-23 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0