Nya blommor och en P-bot

Förra veckan var jag iväg och införskaffade mig en ny kruka. En sådan kruka som nästan finns i alla svenska hem numera. Så även i mitt. Efter lördagen som innebar en tripp till Göteborg och därmed också Ikea i Kållered lyckades vi få med oss en hel del hem. Bl.a. två nya blommor. Vanligtvis är jag inte förtjust i att lägga pengar på sånt som jag lyckas ta död på snabbare än kvickt. Men nu så...

Efter ett snabbt besök hos Emelie lyckades vi även få en P-bot på 600 kr centralt i Gbg. Det blev med andra ord ett dyrt besök. Men vi får skylla oss själva att 10 min blev 30!!!

 

Nu skall jag ta tag i lunchen som kommit lite på efterkälken idag. Dock har vi hunnit göra klart vårt arbete, bara det är en prestation i sig :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0