Ny vecka, ny kurs, nya tag

Hemtentan blev klar efter en del motgångar på vägen. När vissa redan är klara blir man aningens frustrerad över att man själv inte börjat tidigare. Å andra sidan är det tacksamt att prata med de som knappt börjat. Jag är inte värst i varje fall :) Lång ifrån tydligen.

Kvällen avslutades med en stor belöning i form av att få titta på Johan Falk utan några som helst måsten som tynger en. Måndag innebar total vila i form av sovmorgon. Rastlösheten satte in och jag åkte fram för att spendera lite pengar. Lyckas nästan varje gång. En ny dataväska fick följa med mig hem.
Idag är det tisdag. Pappa har satt mig i arbete genom att jag fick äran att fylla i aktivitetsstöd för juli-november. Det är alltså vad jag sysslar med de kommande timmarna.
Vid 4-tiden rullar vi ner mot Halmstad igen och ikväll blir det bio i form av Snabba Cash tillsammans med "de 4 fåren och det 5:e hjulet" :).

Imorgon börjar vi en ny kurs i form av Vetenskaplig Teori och Metod II, den sista teori och metod kursen innan det är dags för C-uppsats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0