Lots of living

För ungefär två år sedan köpte jag en väggljusstake från märket Lot´s of Living. Dum som jag var köpte jag endast en och har sedan dess sporadiskt letat efter fler. Efter kontakt med Lot´s of Living fick jag telefonnummer till alla som beställt ljusstaken. Slut överallt, restade hos några osv. Därefter hittade jag dem i en butik i Gbg. Dock blev de även där restade inom kort. Under det senaste halvåret har därför letandet legat på is och jag har sakta börjat inse att jag får nöja mig med endast en väggljusstake.
MEN. Av en ren slump går jag in på en blogg som affären i Gbg använder för att lägga ut nyheter. Vad är det jag ser om inte MINA väggljusstakar. Jag slängde mig på telefonen och inom kort har ju inte bara en utan två stycken. Ödet är skrämmande ibland. Detta gjorde min dag!



Äntligen!!!



Kommentarer
Postat av: sandra

skitsnygga!! Vilket flyt du har ;)

Nyfiken på klockgrejen, vad säger du om Lets dance och fika hos mig imorgon?

Puss

2010-01-21 @ 13:09:41
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0