Ångest

Ångest...
Det är precis vad jag har inför min kommande löprunda på 5 km. Men jag måste ta det serriöst och göra som jag blivit tillsagd. 5 km är en piss i nilen egentligen. MEN!! Jag har ingen vidare lust att ge mig ut på halvskottade gator med mina Nike-skor från 70-talet, ungefär. Jag får skylla mig själv, jag glömde mina älskade Adidas hemma trots att jag visste vad som väntade.

 

Idag måste jag dessutom tvätta håret, kan lika gärna slå på stort och smutsa ner det lite extra när det ändå är dags. Just därför måste jag springa idag och inte imon. Vilket i-landsproblem!
För er som inte vet har jag försökt dra ut på hårtvättandet för att håret inte skall se smutsigt ut efter 1-2 dagar. Jag är påväg att lyckas. Som sagt, dags att ta tjuren vid hornen. USCH! Vi hörs!

Om det är detta som kallas positiv ångest (som ses som drivande) hur ser då den negativa ångesten ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0