Bilder från lägenheten

På någras begäran lägger jag nu upp en drös med bilder på hur lägenheten ser ut för stunden.

HALL





SOVRUM






WC TILLHÖRANDE OVANSTÅENDE SOVRUM




GÄSTRUM (inte riktigt klart...)



Jag tror bestämt att de som byggde lägenheten var rätt trötta vid det här lagret. En 90 graders vinkel är det i varje fall inte...

WC no. 2






VARDAGSRUM






BALKONG




Så nu är jag äntligen klar.

Dags att åka till A.torp och byta däck på Wytten för att sedan åka ner till Halmstad igen. 2 veckor sedan jag steg ut ur lägenheten sist...


Kommentarer
Postat av: zandra

Ok.. ja det är ju många som hur ut den till folk dem känner och halv känner :) det är ju inte alls mycket pengar. Ingick möblerna då med???

Jag jobbar som aktivitetsguide för ett bolag som heter Nazar.

Ja vi ska nog köpa senare. Efter som min pojkvän är i från turkiet så vill vi ha en lägenhet i Alanya och i Sverige :)

Lägenheten var ju jätte fin :)

2010-04-15 @ 10:30:02
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0