back in business

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen. Har fyllt på kylskåpet, bäddat rent i sängen, tagit mig en varm dusch och avslutat det hela med att måla naglarna och tömma en halv flaska bodylotion.
Varför i hela friden är man så mån om sin solbränna de första 2-3 dagarna efter att man har kommit hem? Detta trots att det känns som att halva brännan stannade kvar på planet...

Imon börjar allvaret igen, C-uppsatsen skall påbörjas på riktigt och jag hoppas att vi får en bra start. Efter lite otur (min magsjuka) hoppas vi nu att skrivkrampen lyser med sin frånvaro och att vi skriver för glatta livet.

Önska oss lycka till!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-13 @ 23:49:54
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: zandra

Ja det är ganska stort. det börjar bli större i alla fall :)

2010-04-16 @ 18:46:49
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0