Underbart är kort

ÄNTLIGEN. ÄNTLIGEN är vi klara med vårt arbete. Det tog oss inte speciellt lång tid men med tanke på att vi började igår morse så känns det skönt att det nu är ur världen.
En sak mindre att hålla reda på. Nu kan man, om så endast för en dag eller två, verkligen tillåta sig själv att släppa allt och bara ta det lugnt.
Precis vad jag skall göra. Torsdag innebär att jag slutligen skall granska en vårdplan och därefer läsa 6 andra arbeten som vi skall ha examinationsseminarie om på fredag. Mycket!!!! Men som sagt, till dess... LEDIGT!

Idag har jag dessutom grym träningsvärk i mina ben. Klarar inte ens ta upp mina pennor som jag tappar på golvet. Har jag iofs någonsin orkat det?. Dock är det förhoppningsvis över imorgon och då blir det ett nytt träningspass istället. Känns ändå väldigt skönt att ha kommit igång igen. Räknade ut att jag gjort 2 träningar och spelat 3 matcher sen slutet av augusti. Inte undra på att kroppen är ovanligt otränad!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0