Till månen och tillbaka!

Från GIS får vi varje år en viss summa pengar att handla för på TeamSportia. Beloppet som vi får grundar sig på hur träningsflitig man är, hur många matcher man spelat och framförallt hur många vunna matcher man deltagit i. Trots att jag ibland har över 2,5 h i resväg tur och retur har jag faktiskt lyckats skrapa ihop en hel del.

Fick min lilla lapp i onsdags och i fredags var den puts väck. Har investerat i ett par nya löparskor. De jag har i Halmstad är inte lika sköna som de jag har hemma vilket indirekt leder till att jag aldrig springer där nere. Får se om det blir bättre nu... :P



Adidas adiSTAR Salvation är högfunktionella löparskor för damer. De är utrustade med adidas teknologier och därför garanterar adistar Salvation långvarig, dynamisk dämpning, optimal rörelsekontroll och utmärkt bärkomfort. Adistar Salvation utmärker sig speciellt med den stabila men ändå lätta och flexibla konstruktionen. I kombination med sin perfekta passform är de ideala löparskor


Nu kan jag springa till månen och tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0