ELISABETH DAGEN

Idag är det min andra namnsdag på väldigt kort tid. Det var inte många av mina vänner som kom ihåg dagen för någon vecka sedan. Inte för att jag tar den på spc stort allvar men...
Fick en present av min käre mor. Tänk vad glad man kan bli av bara ett paket. Egentligen krävs inget mer. Det hade nästan kunnat få vara tomt.

Idag är det i varje fall ELISABETH-dagen vilket innebär att nästan alla tjejer på mammas sida har namnsdag idag, dvs. Mormor, Mamma, Elisabeth, Frida och jag.
Idag är det dessutom tänkt att Julia skall få en lillasyster/lillebror. Får dock se om det går som planerat. De brukar ju inte komma ut då det är tänkt dem där små liven...

Det verkar inte som att det fungerar att lägga in bilder på blogg.se idag. Skumt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0