Dubai

Av en slumt hamnade jag inne på Katrin Z. fd Schulmans blogg där hon skriver om deras resa till Dubai. Jag kan inte annat än att längta efter att få åka dit igen. Det var nog den bästa utlandsresan som jag varit med om. Tro mig, ni lär inte bli besvikna.

Hon skrev bl.a.
"Dubai är så rent att man tror att någon gjort rent trottoaren med tandborste. Ett barnvänligare land har jag aldrig varit i. Folk är verkligen artiga här".


Om det inte vore för att pappa bara pratar om Turklandet så kanske det hade varit en möjlighet. Nu kanske det inte är spc lägligt att föra diskussionen på tal. Icke!


Om jag så skulle åka hit för de sista slantarna jag har så är det värt det!!!
Rena paradiset!


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0