1:a advent

"När första ljuset brinner står julens dörr på glänt
och alla männskor glädjas att fira få advent".


Idag är det första advent vilket innebär att jag och mamma har öppnat våra första paket på vår adventsstege. I mitt paket låg ett par pärlöronhängen samt en förköpsbiljett till Gisleparken den 25:e. TACK!!! I mammas paket låg en stor ljuslykta från Cult vilket hon blev väldans nöjd med. Det har börjat bra för oss båda!

Helgen har sett ut som sådan att jag både fredag och lördag agerat taxi. I fredags var det spelkväll och i lördags blev det en lugn hemmakväll pysslandes med julkort, jularrangemang och pepparkaksbak. Natten avslutades med besök ute i skogen. Klockan 6 var jag hemma och somnade snabbt igen.
Idag är det söndag. Har fått läst en del samt pysslat vidare med gårdagens projekt.



Min omtalade adventsstege...















   





...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0