Ytterligare en bit på väg...

Fåtöljen som den kallas är på plats. LUDDE skinnet också och likaså min kista eller tillika fotpall som jag även tänkt använda den som i framtiden. Här är iaf ett smakprov på det färdiga resultatet.
Nu orkar jag inte fixa och dona mera. Skola väntar imorgon tillsammans med lite finlir här hemma innan det är dags att köra hem till Gislaved och spela den enda matchen för den här veckan. På torsdag skall jag fixa med mammas morsdagspresent och visa att jag är en hjälpsam dotter genom att både klippa gräset och tvätta MIN bil, som Sandra väljer att kalla den ;). Jag har inget emot det utan snarare älskar att hon säger så! Min alldeles egna Volvo!






Vad tycks?


Sängen väntar, sov så gott!





Kommentarer
Postat av: sandra igen

hörru, vart är golvlampan? Det blev iallafall JÄTTEFINT! tror minsann att fotpallen blev som grädden på moset! Puss!

2009-05-27 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0