Hemma från IKEA!



TILL MIN NYA MYSHÖRNA BLED DET...








TILL BALKONGEN BLEV DET...






SEDAN BLEV DET ÄVEN SÅDANT SOM ÄR BRA ATT HA HEMMA...


Mina älskade SYNTES skålar ska utgå så blev illa tvungen att köpa hem några fler.


Totalt hamnade kalaset på 1600 kronor, hade som en maxgräns på 2000 kr vilket jag inte ens var i närheten av :). Det är skönt att jag inte har något skolarbete jag måste jobba med idag utan att jag helt och hållet kan ägna mig åt att städa, montera och likaså få lite ordning på saker och ting här hemma. Får visa er lite bilder senare ikväll på hur det blev och likaså på min balkong med mina nya utemöbler. Det enda som fattas där ute är trätrall som golv och likaså mina egna hemmagjorda krukor som just nu håller på att härda ute i stugan. Sedan blir det nog snyggt där ute. Kan i varje fall inte bli sämre än vad det redan är!
Tack Sandra för en trevlig tripp. Får se när vi får råd till ännu en resa...

Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0