En händelserik dag

Efter två veckor av mer eller mindre, konstant pluggande var jag otroligt trött på det hela i torsdags.
Sover alltid liter halvdant natten innan tentan. Drömmer att jag försover mig fler gånger om. Denna gången vaknade jag klarvaken 5:45 för att vänta på att klockan skulle bli 6:30 och jag skulle få gå upp. Låg och rabblade igenom en del viktiga saker som jag hoppades skulle komma på tentan.
Kl 9 skrev vi tentan, var klar vid halv 1 totalt slut i huvudet av allt skrivande. Därefter hem och till dagens stora överraskning, Sandra ville åka till Ullared. Sagt o gjort. Vi la en ribba på 600 kr, mer än så fick det inte kosta, 597.00 slutade mitt kalas på, haha. Vilken flyt!
Sedan var det hemresa och ett stopp på McDonalds och därefter kvällens höjdpunkt. Jag har aldrig längtat så mycket efter Let´s Dance förut. För när Let´s Dance börjar då är tentaperioden helt och hållet över... Vilken lycka. Att Magnus sedan vann kom som grädde på moset.
Nu finns det inga måsten längre, inte förens på måndag morgon då nästa 15 poängs kurs börjar.
En rolig och händelserik fredag från 5:45-0:40...

Nu ska jag städa lite, vilket inte haft ngn prio det senaste, därefter in till stan för en liten och snabb shoppingrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0