Botten är nådd

Fick för mig att gå in och ta mig en titt på statestiken nu när jag inte uppdaterat på ett tag. Märkligt nog är det många som är trogna och tittar in så gott som dagligen ändå.
Nu är det lördag igen, veckorna springer iväg. I ef.middag har jag varit hos Hanna o fikat en runda för att sedan åka och hälsa på Emelie o Ida som laddade för utgång. Faktum är att jag inte var spc sugen på att gå ut. Kan tänkas att det är pga att en del saker tynger mig. Det är nu mindre än 3 veckor kvar till tentan och jag har lovat mig själv med att börja i tid den här gången. I kväll har det blivit en del läst men tyvärr inte så mkt som det var tänkt. Eftersom jag inte rört böckerna sedan i onsdags får jag skylla mig själv. Tyvärr lär det bli lika lite gjort imon.
Nu skall jag ut och gå en runda med Elin i ett bäcksvart Halmstad. Därefter blir det några rader om subduralhematomiska blödningar innan det är dags för att inta sängläge. Imorgon ringer klockan 06:30 för att sedan köra från Halmstad senast 07:45.
Vilket innehållsfattigt inlägg. Kan väl konstatera att det framöver inte lär bli värre än så här...


Dags för träningsmatch mot Hovslätt imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0