Vilken helg!

Nu är jag hemma igen och helgerna framöver blir det nog ganska lugnt med resor för min del.
Efter studentfirande och lite tid för packning i fredagskväll var det dags för Stockholm tidigt lördag morgon. Vi han med lite shopping för att sedan äta en väldigt god middag på Jensens Böffhus. Har aldrig testat det innan trots att Sanna talat väldigt gott om detta stället. God mat och trevligt sällskap. Därefter dags för landskamp, Sverige-Danmark på Råsunda. Vinst för Danmark med 1-0. Både jag och Pappa satt som på nålan i andra halvlek och vi två var de enda på den svenska läktaren som var glada. Av resesällskapet på 50 pers var det 3 som trodde på Dansk vinst... Var dock ganska synd om svenskarna för de hade flertalet chanser som de borde gjort mål på. P gjorde jämförelsen Gis Dam A och herrlandslaget och det var flertalet likheter denna kväll...
Söndag innebar hemresa och därefter Balen i Gislaved. Var rätt trött efter 2h´s tittade. Kvällen innehöll lite brändboll och därefter grillning. En bra avslutning på helgen!

Lite bilder från Danmarksvistlesen...
Hittade dock bara från då vi var nere vid vattnet och i den fina parken.
Känns som att jag har blivit ganska kulturell numera :P

     

     






Kommentarer
Postat av: fröken johansson wilbertsson

hörru! Du har ju två fina efternamn! Möller Nielsen är snyggt, fin följd oxå! Johansson wilbertsson är absolut inte snyggt...:)

2009-06-13 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0