Sover, äter och försöker tjäna pengar

Mina uppdateringar på bloggen är under all kritik för tillfället. Jag skyller på att jag jobbar. Natt till och med, vilket innebär att jag försöker sova till kl 16 och därefter lunkar runt hemma och njuter av lugnet innan jag åker iväg och jobbar igen. Under mina jobbperioder är jag knappt kontaktbar med omvärlden... Som tur var håller de bara i sig i 2-3 dagar för att sedan vara ledig en massa :). Ganska bra!
På fredag är det midsommarafton och denna skall firas ute vid Bolmen, midsommardagen blir det Halmstad. Jag ser faktiskt fram emot helgen, skall bli riktigt kul. Hoppas dock att vi slipper regn och dåligt väder. Har ställt in mig på regn så det lär iaf inte bli sämre. Men enligt väderleksrapporten blir det allt ljusare ju närmre dagen vi kommer... :)
Nu kom min älskada pappa hem, dags för mat alltså! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0