De hade iaf otur med vädret!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har varit trädgårdsmästare på GH sen halv 9 i morse. Pappa är på så sätt ingen bra arbetsgivare frånsett att han låter mig börja när jag vill. Har låter mig arbeta ute i regnet och sedan står han i fönstret och hummar om att man kanske borde få bättre betalt när det regnar. 5 sekunder senare är han borta och jag fortsätter med mitt...

I eftermiddag är det studentdax. Tänk vilken kväll man hade, eller rättare sagt vilken dag! Men vi hade solsken och det var varmt nog att bara ha klänning. Tycker faktiskt synd om dem... Det småregnar, är kallt och är allmänt grått och trist.







Tänk var tiden går fort. Detta var 2007!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0