3 dagar kvar

Helgen har varit fullkomligt underbar. Jag ångrade mig till en början när klockan ringde 03:55 i fredags morse men efter att vi lämnat landet fanns ingen återvändo. Efter att ha hört att gisledagarna var precis som vanligt och parken även den precis som vanligt kan jag inte vara mer än nöjd med mitt val. Visst hade det varit kul att få se karnelevalen och likaså vara med på förfesten hos Ida tillsammans med alla vänner men det kommer fler tillfällen. Sommaren har precis börjat!
Jag tror aldrig att jag njutit så här mycket av att vara i Danmark och har även fått mina funderingar kring att faktiskt bosätta mig några år i grannlandet. Men det är framtidsvisioner än så länge.

Vi shoppade en hel del, jag är luspank resten av månaden. Så är det att  vara student!! Har en hel del bilder som borde komma upp under veckans gång om jag har tid. Endast tre skolagar kvar innan jag tar ledigt på allvar... Tre ganska jobbiga dagar.
Till helgen blir det Stockholm och förhoppningsvis hinner jag hem till Balen, pappa brukar kunna köra rätt fort! :)


Ha det gott mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: EM

Hallå bilder på balkongen skulle komma ju!!;)

2009-06-02 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0