Min 6:e kusin

Igår kväll fick vi reda på att vår 6:e kusin skulle komma till världen redan idag. Han var först planerad till den 7:e augusti men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. "Storasyster" Hilda har spenderat några nätter hos oss nu och var alltså på plats i morse då telefonen ringde. Lisa skulle stolt berätta för Hilda att hon fått ett syskon, en lillebror. Men det var ingen glad tjej som lämnade ifrån sig luren. Med gråten i halsen "Men mamma, jag ville ju inte har en bror. Jag sa att jag ville ha en syster"... Sen storlipar hon något fruktansvärt i säkert 15 min innan hon slutar av ren och skär utmattning. Resten av släkten är iaf glada över att det blev en pojk, bl.a. eftersom morfars namn då lever vidare...


Mamma o Hilda vintern 07/08






Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till lila kusinvitminen!! jag räknar ner till september då jag får mitt lilla brorsbarn, gissa om faster sandra kommer skämma bort den ungen, ahha!

2009-07-30 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0