MÅNDAGSKLUBBEN

Nu är det tisdag, det känns som förmiddag men enligt klockan är det eftermiddag/kväll. Är fortfarande kvar ute hos Emelie där jag även har spenderat natten. Gårdagskvällen var lyckad trots att jag kom ner sent och var väldigt lugn och städad. Nu har det blivit 3 utgångar på mindre än en vecka, det är jag inte riktigt van vid märker jag. Men man börjar bli härdad känns det som... Att det skall gå så fort?!

Nej nu skall jag dra mig bort till mitt och lasta in lite grejer i min lägenhet som jag inte spenderat allt för många timmar i under denna sommaren. Därefter skall jag och Wytten åka hem till stugan. Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll, har jag tur så får jag se "The Proposal"... Återstår att se om resten går med på detta!





Ett urval av Emelies alla bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0