BOLMENDAGEN


Jag lånade en bild av Carro

I lördags var det Bolmendagen vilket några av er säkerligen inte har undgått. Av en slump hittade vi min blogg som startsida och då var vi tvugna att uppdatera den en aning. 4 inlägg på ungefär 15 minuter är ganska bra. Kvällen spenderades till en början hos Tibbe där vi grllade och spelade kubb. Mitt lag gick segrande ur denna striden!
Resten av kvällen rann på i ett rasande tempo. Vi åkte båt bort till Kårehamn för att forsätta kvällen med en massa dans och trevligt sällskap. Trots att vi missade efterfesten så blev kvällen lyckad.

Idag är det måndag, SANNAS FÖDELSEDAG, träningspremiär och likaså måndagscluben. Det sistnämnda får vi väl se hur det går med det men eftersom jag missar onsdagen känner jag mig lite smått sugen trots allt.

Den som lever får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0