Sovmorgon





Idag blev det en rejäl sovmorgon för min del, 10:15 steg jag upp och först nu har jag fått i mig lite frukost. Fattar inte vad det är som gör att det tar sån tid på morgonen. Jag kan sitta rätt upp och ner och inte göra någonting.

Nu skall jag iaf klä på mig och göra mig i ordning, därefter blir det till att läsa en massa :). Det som vi håller på med nu är faktiskt riktigt intressant. Om det inte vore så mycket så skulle det till och med kännas överkommligt att kunna lära sig till tentan.
Apropå ingenting, har de senaste dagarna haft lite huvudvärk som kommer titt som tätt. Jag som aldrig brukar ha det! Det började i söndags, därefter tisdag, onsdag och torsdag kväll. Inte blir det heller bättre av att jag läste lite om vissa av hjärnans sjukdomar igår. Pappa tror att jag spänner mig och att det är att jag känner mig stressad. Visst det gör jag, jag har knappt tid att träffa mina vänner längre känns det som, sen har vi seminarie hit och arbete dit, utöver det så pratas det pengar överallt. Som grädde på moset är jag en fruktansvärd tidsopptimist så när saker som jag planerat hinna med inte hinns med får man "dåligt samvete" över det osv. Nu i helgen skall jag iaf vara duktig och försöka plugga 6 h lördag o 6 h söndag. Ett överkomligt mål. Såvidare att vi inte åker till Jkpg o Ikea och dessutom hämtar hem en katt lördag/söndag... :)


Jag kanske inbillar mig nu, men annars så har jag lite känningar i huvudet idag också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0