SNÖ

Precis innan jag somnade igår kväll fick jag ett sms av I. om att vi började 9:15 istället för 13:15. Jag som varit inställd på sovmorgon! I efterhand är jag dock ganska glad över att ha hela eftermiddagen ledig istället.
När jag vaknade imorse så snöade det här i Halmstad. Ganska mysigt men det var ett rent hel**te att cykla till skolan då snön yrde omkring samtidigt som det blåste kraftigt.
Redovisningen gick i varje fall bra och jag är nöjd. Var även förbi biblioteket en snabbrunda påväg hem för att hitta ytterligare en artikel till min uppsats. Well Done!

Precis då jag gick upp var det såhär lite snö, när det sedan var dags
att cykla så var det dock helt vitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0