Nytt kakel i köket

Idag har vi haft föreläsning på förmiddagen vilket vi sedan avslutade med en lunch inne i stan. En ganska sen sådan. När jag sedan kom hem var min studiemotivation som bortblåst och jag kände inget större intresse i att börja läsa mina engelska artiklar. Hur skall detta gå? De intresserar mig inte för fem öre men för att slippa skämmas på onsdag så måste jag väl ändå ta i tu med dem. Vi skall granska de kritiskt samtidigt som vi skall få ut minst 3 frågeställningar som vi skall driva en diskussion kring. Jag hoppas att det låter värre än vad det är...

För att iaf komma på andra tankar började jag på att riva kakel i köket. Pappa hade bett mig att ta ner några kakelplattor för att få se hur underlaget såg ut. Dock började jag på den minsta och enda väggen som inte har betong som underlag och det var ingen possitiv syn där inte. Det hela resulterade iaf i en djup suck från pappas sida och med ett utlåtande om att vi låter resterande väggar vara och kaklar direkt på. Eftersom pappa kan sånt så får jag väl helt enkelt förlita mig till honom och tro på att det blir bra. Jag har valt en svart stavmossaik och likaså mörkgrå fog. Kan nog bli snyggt när det är klart :)





1.) Det gamla fixet sitter alltså kvar.
2.) Jag har lyckats göra hål i väggen.
3.) Bild tagen innefrån städskåpet.



Kommentarer
Postat av: sandra

hola issa! jag var på ikea igår o såg inte att du ringt förrens senare, så ringde men du kanske sov då :) spännande med nytt kakel! min bror kommer ner på lördag o sätter upp vårt nya! jag ringer i eftermiddag! puss

2009-01-13 @ 10:01:13
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0