Morgan Alling

Det första jag tänkte när jag såg honom bakom resterande par av dansare var "Va fasen gör han där". Men jag gick bet på konfettin eller vad man brukar säga. Han var ju grym! Han blev lätt en favorit tillsammans med Daniel och Magdalena. Skall bli kul att följa årets Let´s Dance, jag som annars varit lite emot det...

Igår lyckades jag göra bort mig igen. Jag o Pappa skulle ner till Emmie o Janne för att hämta ett släp som ingen vågade köra. Jag backade in lite snygg i garaget och skulle sedan byta sida och inta passagerarsätet. Pappa fick äran att köra detta 12 meter långa släp. Av någon konstig anlednig när jag ska byta plats tar jag den långa vägen, bak runt bilen, och skall hoppa över kopplingen som grabbarna (två ljusa snygga killar i 25-30 års åldern) precis fixat. På något sätt får jag inte med mig ena benet över utan faller pladask ner på golvet mitt framför ögonen på dessa två. Hahah! Gud vad jag skämdes! Innan jag ens hinner fatta vad som hänt är båda grabbarna framme och ska dra upp mig. Jag ser då att det inte precis var torr mark som jag trillade på... Ni kan själv lista ut vad som hände! Fick dock bort den värsta smutsen och geggan i ansiktet. Men jag ska väl vara glad att min jacka är extremt byllsig för det blev ett mjukt fall som kunde gott illa. Betong golv är inte att leka med. När jag väl satte mig i bilen ojade jag mig över att det faktiskt gjorde ont och idag har jag två fina bulor i blåa nyanser, ett på vadera ben. Tjusigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0