Det här känns inte alls bra...


Nu är jag redan klar! (Sanna, hoppas du läser detta). Vi ska inte va hos Sandra förens om en kvart o jag är klar och sitter och rullar tummarna ungefär. Det hör inte till vanligheterna att jag är klar innan utsatt tid. Vet inte riktigt hur det kom sig men det känns på så sätt inte alls bra. Annars är jag alltid sen och kvällen blir lyckad... Tror visserligen att det kommer bli jätte kul ikväll så får hoppas på att inget farligt händer.

Pappa håller på och fixar i köket! Det kommer att bli så himla bra. Han är en klippa min pappa! :) Dock lyckades han nästan göra ett stort misstag. Han skulle montera på de nya handtagen på skåpsluckorna. Det skulle vara stora handtag uppe och små nere. Sagt o gjort. Jag kontrollerar med honom o går igenom lucka för lucka för att försäkra mig om att han fattat mig rätt. Det hade han. Men för 20 min sen då jag ska kolla hur det går har han markerat för små handtag både uppe o nere. Men turligen hade han bara borrat nertill så det gick o fixa helt smärtfritt. Nu är det iaf snart klart o vi ska snart rulla bort till HertigKnutsgatan för en fördrink.

Hörs imon! Då lovar jag er lite bilder från köket o allt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gör ni om köket?! Va kul! Eller gör Jesper om köket heter det kanske? Då får Julia och jag komma förbi på en fika när du är ledig någon eftermiddag framöver. Jag köper självklart med mig något på vägen :). Förresten, angående februari kalaset får du självklart åka med oss hem.

Familjen hälsar.

Kramar Frida

2009-01-19 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0