BLUEBOX.SE

När jag önskar mig något måste jag ibland försäkra mig om att jag verkligen får det. Visst låter det dumt! Men annars vill jag liksom kunna gå och köpa det själv innan det hinner ta slut. På så sätt gillar jag när jag får köpa julklappen från GH. alldeles själv utan att behöva vara rädd för att få något som jag egentligen inte vill ha.
För att inte riskera att jag inte skulle få några fönsterdekorations plattor från Koziol tog jag saken i egna händer.
Strax innan jul var jag iaf inne på Önska i Gislaved för att köpa fönsterdekorationer/rumsavdelare till mitt köksfönster i Halmstad. Sagt och gjort lite över 200 kronor betalade jag för 3 stycken och då skall tilläggas att jag inte ens fick några upphängningsanordningar därtill. Har funderat lite över om hon kanske glömde skicka med dessa med tanke på julstressen som rådde då jag inhandlade min allra första julklapp. Eller så är Önska helt enkelt så snåla att det inte ingick i priset.
Förra veckan var jag i varje fall inne på Bluebox.se och såg till min förtjusning att dessa fanns även där och till ett lägre pris. Det slutate med att jag beställde hem ett antal och likaså fortsatte att internetshoppa på lite andra sidor. Så idag när jag pratade med mamma så sa hon att det ligger 3 olika paket och väntar på mig där hemma. Nästan så att jag glömt vad jag har köpt... ;)

Skall bli spännande och se resultatet sen i varje fall...



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0