I natt jag drömde...

I natt drömde jag en ganska skrämmande dröm.
Alla mina hemligheter kom fram – svart på vitt blev jag totalt utfrågad av offret i det här fallet. Jag tordes inte ljuga henne rakt upp i ansiktet. Istället förstörde jag en stor del av en annans liv och jag minste en av mina bästa vänner. Den tidigare vännen gjorde klart för mig att detta var sista gången vi pratar med varandra. Just den stunden ifrågasatte jag vem som egentligen skulle förlora mest på det jag nyss gjort. Självklart var det inte jag men jag var en bidragande orsak till varför. Jag ångrar mig inte över det jag gjort, det är viktigt att poängtera att jag inte har ångrat mig en enda gång under de senaste 2 åren.
Dessutom vet jag att det kommer att hända igen. Vi kommer att prata – var så säker…


När jag vaknade var min första tanke: Mister du en, står där tusen åter… Mister jag dig, mister jag allt. Stämmer kanske inte precis men sjukt vad drömmar kan göra egentligen. Är å andra sidan tacksam över att se vad som egentligen skulle kunna hända. Tanken har slagit mig några gånger.
Men turligen var det ju bara en dröm och jag kan fortsätta att behålla min hemlighet för mig själv... ;)


Igår när jag kände att jag behövde en paus i mitt pluggande fick jag till och ta fram min förmåga att rita av andra bilder. Nu pryder denna figur sista sidan i vår powerpoint :P Alltid är det bra till nått...



Kommentarer
Postat av: sigrun

Jaaa, jag kan gärna kopiera det=) hihihihi skulle bli super bra!! Säg till nör du byter!

2009-02-20 @ 13:21:02
URL: http://sigrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0