Vilken underbar morgon

Jag vaknar av att solen skiner in genom fönstret. Det är så här det gärna får vara framöver...
 Hur underbart är det inte att ligga o dra sig i solen :)
Igår fixade jag mitt träningskort på Nautilus efter en hel del prat om det. Får se hur mycket det utnyttjas med tanke på att jag än så länge varit duktig på att träna en hel del fotboll på sistonne.
Igår var H. på Ikea vilket gjorde att jag fick lite ny förvaring till min garderob. Sandra hade något liknande i sin garderob till alla skor och eftersom mina numera står staplade i hög på min skohylla så var det eftertraktat.


Man kan säga att det är en blandning av
DEN HÄR


och DEN HÄR

Storleksmässigt lika stor som den nedre bilden men med fack som i den övre...

Resultatet blev iaf jätte bra och nu har jag nästan lite luft på skohyllan och även plats till en besökare. Eftermiddagen igår bestod av powerpoint redigering av vårt arbete. Blir bättre dag för dag. Kvällen innebar en snabbvisit hos Ida och sedan ett besök på Maxi med Sandra som snällt följde med som sällskap. Påväg hem hittade vi en påse med en orange resp. röd paprika i. 11.50.- tjänade fröken på Hertig Knutsgatan där. Väl hemma så plingade det på dörren, det var ingen mindre än Elin som var ute och promenerade. Fick då lite sällskap framför tv:n och "Familjen Annorlunda". En sak är i varje fall säker - så många barn skall jag absolut inte ha. Har man ens råd med det? 1 kg pasta och 1 kg köttbullar till EN måltid. Inte nog med det så är jag emot att ha en "buss" till familjebil. Max 3 får det alltså bli...

Nej nu skall jag ta tag i att bädda rent i min säng innan H. hämtar upp mig för en halvdag med redovisningar i skolan... Ikväll skall jag ta tag i min del för vår redovisning hade jag tänkt... Får se hur det blir med den biten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0