Väntar

Idag har det varit lektion i Varberg. Åkte med en som är kapabel att ställa upp i "Sveriges värsta bilförare". Opps sa hon och släppte ratten. Själva bilen kändes inte heller spc säker. Men kul hade vi. Jag kunde inte sluta skratta på väg hem. Härligt på sådana dagar. Vi gjorde ett stopp på McDonalds och väl hemma i Halmstad igen skulle vi fira vår överlevnad. Detta gjorde vi med en fika på Expresso House. Blev en mysig eftermiddag och avslutning på veckans föreläsningar. Imorgon är jag "ledig".
Nu sitter jag och väntar på Fam Schultz. Ska nämligen åka med de hem från Halmstad nu ikväll. Imon blir det till att läsa seriöst hela dagen då jag bestämt och likaså lovat mig själv få koll på alla olika läkemedelsgrupper som berör hjärnans sjukdomar. Jag har inte riktigt fått kläm på hur det egentligen skall gå till för att jag ska kunna lära mig dem. Men iaf 50% ska jag ha lärt mig...
Ett totalt ointressant inlägg det här. Men vissa dagar är det så, det blir inte bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0