Utmanad

Sandra har utmanat mig. (sandrasss.blogg.se - jag har ännu inte lärt mig att länka). Själva utmaningen går ut på att gå in i mina bilder, välja mapp nummer sex och bild nummer sex i den mappen, publicera bilden samt skriva en kommentar!

Jag brukar inte vara mycket för utmaningar men denna gick fort...

Min föll självklart på en väldigt gammal bild. Vi hade varit och ätit på Edwins tillsammans med fotbollen och därefter var det dags för prisutdelening. Antar att det var på den tiden då vi var för unga för att vara med på den stora årsfesten eftersom prisutdelningen numera äger rum där. Sanna fick guldbollen för första gången och vad jag och Mimmi fick för pris har jag ingen större koll på...

När det gäller att utmana andra har jag ingen vidare koll på vilka som egentligen läser min blogg. De jag vet läser, antingen har de redan blivit utmanade eller så har de faktiskt inte någon blogg. Men ni som känner er manade kan ju testa själva...

Nu skall jag sätta mig med lite skolarbete. Klockan börjar bli ganska mycket och innan jag är klar så är det troligen onsdag. Ha en fortsatt trevlig kväll...






Kommentarer
Postat av: Anonym

hon i mitten ser ju glad ut iallafall, ni andra ser lite surmulna ut

2009-02-11 @ 07:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0