Nu har jag bestämt mig!

Så, efter mycket dividerande hit och dit om vilken dator jag skall ha så har jag nu äntligen bestämt mig. Det blir en Acer Aspire One D150-1B, 10,1". Den kommer att finnas tillgänglig från och med imon, 090218 stod det. Vilken tur jag har! Om det istället hade stått att den lanseras först i mars/april hade jag aldrig orkat vänta. Men som sagt, den kommer till Sverige redan imon :) Så ikväll skall vi beställa hem en. Kan dock inte riktigt bestämma mig över vilken färg. Röd är uteslutet, velar mellan en svart och en vit. Lutar åt en vit, dock är den svart inuti och hade egentligen velat ha den med silver i. Men man kan ju inte få allt här i livet, det har jag lärt mig...
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0