Lillördag

Igår blev det en runda på stan tillsammans med Sandra och det blev påfyllning i mitt Cult förråd igen. Likaså hittade jag två fina vårjackor men har lite svårt för att bestämma vilken jag vill ha. Båda är beiga, den ena är dyr den andra billig (man får fler än 4 billiga till priset av en dyr), den billiga påminner om en annan jacka jag har - men den är snygg, den dyra har luva - vilket jag egentligen skulle klara mig utan, båda är halvlånga i modellen...

Kvällen tillbringades med Ida, Gusten o Nicke där Gusten hade lagat en fin middag åt oss andra. Avslutade kvällen med YouTube klipp på otäcka benbrott som inte såg allt för härliga ut. Likaså ett klipp ifrån en som hoppar stavhopp där det inte går riktigt som han hade tänkt sig...

http://www.youtube.com/watch?v=pzavyRuAj6Q

Hur får man egentligen in ett youtube klipp på bloggen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0