1 FEB

Uppe vid nio idag, annat än för de som var i parken igår i varje fall. Ganska skönt att vakna utvilad innan klockan ringer och dessutom utan bakfylla och inga förstörda pengar. Trots att det egentligen var en kväll som vi inte skulle missat. Min helg har inte varit allt för varierad. Har pluggat en hel del och försökt att förstå det som vi läser just nu. Tur att jag har en guldklimp till pappa som hjälper mig med allt. Annars hade det inte sett ljust ut...
Igår tog jag mig dock friheten att följa med mamma till Smålänningen och därefter ut till stugan. Vi tog ett varv ner till vattnet och solen sken - vilken härlig lördag. Vi hade funderingar på att åka och handla massa mat och stanna där ute över natten. Dock hade jag ingen dator eller några böcker med mig ut så hela kvällen skulle bli förstörd om jag inte skulle kunnat plugga så som det var tänkt. På hemvägen blev det ett besök hos P&L där jag fick reda på att jag skulle få en kusin till.. Kul! Jag var tydligen den ända som inte visste om det. Hilda är redan 4 till sommaren och enligt deras planeringar så skulle tillökningen kommit för två år sedan. Dock blir det inte alltid som man tänkt sig. Naturen vill annat men nu gick det vägen :).




Nu skall jag återigen ta tag i mina böcker, denna helgen lär inte precis gå till historien som en av de roligaste och mest händelserika för min del...
Men mina 3800 kronor som pappa skulle ha är nu nere i 430 kr :) och det var ruskigt skönt! Jag blev tre kg lättare nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0