The choice is yours!

Jag är imponerad över vilken hjälp man får från omvärlden.
Igår när jag skrev mitt inlägg tänkte jag att jag inte skulle skriva något nytt inlägg förens jag fått minst 10 kommentarer till mitt förraförra inlägg (det som handlade om tapeter). Ni ser hur det gick! Igår hade jag 31 unika besökare vilket åtminstone borde ha resulterat i någon form av kommentar ang. mitt tapetbekymmer. Men icke! Av dessa 31 har jag lite mer än en handfull som jag vet vilka dem är, de andra är folk som troligen verkar återkomma och som faktiskt måste tycka att det är aningens intressant att följa min vardag.

Men nu ger jag er ett ultimatum, antingen så kommenterar några av er mitt inlägg nedan om vilken tapet ni tycker är finast eller så lär vi köra en bloggstrejk här som kan vara ända fram till nästa år.

Se så, nu är det alltså upp till er där ute i cyberspace...

Bloggens vara eller icke vara!

 



Kommentarer
Postat av: Anna

jag köpte den faktiskt på julmarknaden på segerstad :) kanongod! men blossas smakar säkert minst lika gott :)

2009-12-18 @ 12:41:20
URL: http://annaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0