Tapeter

Under en längre tid har jag dividerat fram och tillbaka kring min fondtapet i vardagsrummet. Jag tycker att den är alldeles för mörk och vill därför ha en ny. Fondtapeten som är där nu är liggande ränder i mörkgrått med några stänk av ljustgrått och guld. Den låter snyggare än vad den är. Tapeten valde Alex under tiden han bodde här och nu är jag lagom trött på den. Som sagt, det är ju bara fondväggen som skall bytas ut och det kommer bli ett helt nytt rum efter det...

Lär även denna gång få bli en tapet från MIDBEC


Detta mönstret gillar jag dock skall det vara en ljusare färg

 



Likaså här kan jag tycka att själva mönstret är fint medan färgen är fruktansvärd!

 



Denna tapet har jag redan i silver/beige/off-white så den är utesluten.
Dock tycker jag fortfarande att den är väldigt fin, därför fick den vara med här!

 



Någon som känner igen denna tapeten?



Samma tapet som ovan, fast i en annan färg!
Detta mönstret har jag hemma i Gislaved,
dock kan det bli helt annorlunda med ny färg och nytt möblemang.
Alltså från sovrum till vardagsrum
!

 

Nå, vad tycks, vilken ska jag välja?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag röstar för den sista!! Mörk, men ljust mönster :)

2009-12-17 @ 19:31:41
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: emelie kroon

jag vet inte vilken jag tycker men nu har jag kommenterat så ingen bloggstrejk!

2009-12-17 @ 21:35:12
Postat av: Anna

den sista. utan tvekan! :)

så, ingen bloggstrejk! ;)

2009-12-17 @ 22:04:27
Postat av: sanna

haha, jag kommenterade inte för jag inte kunde bestämma mig för vilken som va finast. Alla är i samma stil, o svårt när man inte ser alla i den förg du vil ha dem i. Men alla är issatapeter, så blir nog bra vilken som:D

2009-12-17 @ 23:42:59
Postat av: Anonym

Den näst sista.

2009-12-18 @ 13:05:38
Postat av: Frida

Jag tycker den som är blå eller den första.

2009-12-18 @ 15:12:17
Postat av: emelie

pusspuss puss puss puss! Julepuss!

2009-12-18 @ 23:28:52
Postat av: blondinbella

jag tycker den första är finast!

2009-12-19 @ 14:50:43
Postat av: bumblo

hola mi amor! te echado de menos! ahora voy a una fiesta, voy a bailar todo la noche! muchas besos

2009-12-19 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0