Lite bilder...

Ibland blir jag så trött på alla mina grejer att jag måste möblera runt lite på krukor, ljusstakar och dylikt. Igår var en sådan dag då de sista stakarna skulle upp och jag därmed passade på att justera lite. Men dock blev inget spc bra och jag vet fortfarande inte om jag är riktigt nöjd.


Tidigare såg det ut ungefär såhär!
Därefter fick min nyplanterade kruka en ny plats.

...


Det varade dock inte spc. länge. Nu står den här!



Och i köket står nu min nyplanterade EN.



I vardagsrummet har jag nu fått upp en stjärna!



Lyser faktiskt väldigt fint för att vara en svart sådan.
Har annars tyckt att svart inte riktigt tillhör julen...




Mina hyacinter växer





Och i sovrummet står mina koner och lyser!


Det var nog allt. Dags att fortsätta med arbetet som inte fått spc hög prio de senaste timmarna. Tyvärr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0