KUL JUL

Ni får utsäkta för ett dåligt uppdaterande. I skrivande stund får jag skylla på min pappa som har tagit kameran med alla bilder på med sig till ett renoveringsobjekt i Vmo. Annars får jag lov att erkänna att tiden inte räcker till.

Julafton blev en trevlig tillställning med många paket och en hel del överraskningar. Positiva sådana. Jag är nöjd med både sällskap och paket. Juldagen innehöll julfirande i Reftele för att sedan avslutas med en kväll i parken. En kväll utöver det vanliga, mycket folk men inte alls som tidigare. I år var det inte fler än det antalet som fick vistas i lokalen. Skönt! Det var med andra ord inte omöjligt att gå mellan dansgolven. Kul att träffa alla som man faktiskt inte träffar spc ofta. Jag lyckades bjuda på en fin vurpa från "Let´s Dance", hade nästan velat fånga det på bild. 

Annandagen vaknade jag kl 8, hyffsat pigg. Dagen igår bestod av ett besök hos mormor och senare på kvällen  hälsade vi på Martin som sedan kördes till Harrys. Hemma igen vid 2-tiden och slocknade hyffsat snabbt.
Idag är det söndag. Ingen vidare positiv energi kvar, vart har den tagit vägen? Dagen består av en hel del plugg, något som jag upplever som en väldigt flummig uppgift just nu. Psykolgi i allmänhet är flummigt!
Dogmatism, psykodynamiska perspektiv på ledarskap, "big five", auktoritersrelationer, internpsykologins område och position... Vi har 20 olika ord som skall sammanfattas och förklaras/beskrivas. Kruxet är att varje ord beskrivs på allt ifrån 30-60 sidor i boken.
Ikväll är det dags för fotbollsträning vilket inte alls känns spc lockande just nu. Är aningens trött på det för tillfället men förhoppningsvis vänder det. 20:44 tar jag tåget ner till Halmstad för att sätta mig i skolbänken måndag, tisdag och onsdag denna veckan. KUL JUL!

Hör ni hur glad jag låter? :)

Kommentarer
Postat av: Em

du låter lycklig min pingla! Jag kom överfund med att jag inte träffat dig på hur länge som helst nu! Kan inte ens komma ihåg senaste gången. Vi måste väl ha setts efter det att du, jag och Amanda var i Gbg?Eller? Love!

2009-12-28 @ 09:06:44
URL: http://emeliekroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0