Julklapp

Ett armband som jag gjort själv och som snart kommer att hitta en ny ägare!



Hittade inget bra att lägga det på, så man tager vad man haver!



Idag har jag chockat mig själv och klippt av mig håret. Frisören tilläts ta flera centimeter denna gången. Känns dock som att det blev rätt bra ändå. Skönt med lite förändring i varje fall. Dock lär min frisyr ang. nyår inte riktigt bli som jag hade tänkt mig.
Dagen har även resulterat i ett besök i Värnamo. Alex och Linda fick tillgång till sitt hus idag. Jag är både avundsjuk och imponerad. Inte alls lika illa i verkligheten som man uppfattade det på bilderna. Tänk vad andras möbler osv. kan göra stor skillnad. Efter lite renovering av olika slag kan det säkert bli jätte fint.

Hemma i Gislaved igen tog vi alla på oss termobyxor för att göra grannskaran sällskap. Ut och skotta snö med många pauser innehållande öl för de stora och julmust för "oss" små. Vilken underbar kväll det var. Faktum är att 20 cm snö var rätt välkommen trots allt. Luften är så otroligt frisk och härlig och spc kallt var det inte heller. Det är bara pulkaåkningen som fattas!

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag skall snart stänga de bruna.
Imorgon väntar en förmiddagsfika med Sanna och finputs på Johannas julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0