gårdagen

Efter en ledig dag som bestod av renskrivning, bädda rent i sängen och en allmän snabbstädning tog jag mig an mitt första löppass här nere i Hstd på väldigt länge. Jag fullkomligt flög fram de första kilometrarna för att sedan trubba av mot slutet och tycka att ingenting gick min väg.
Som några av er vet har vi fått en liten dum idé om bakfoten, att vi ska försöka lära oss gå ner i spagat/splitt (vad ni nu väljer att kalla det). För en ovig person som jag är det inte jätte långt nu kvar...


Gårdagen avslutades med bio, Luftslottet som sprängdes. Helt klart en bra avslutning på Steig Larsson trilogin. Mörkrädd som jag är så var Sandra därefter snäll och följde mig ända hem till dörren.

Efter avsnittet av Bonde Söker Fru somnade jag gott och vaknade efter ett antal timmars för lite sömn för att ta mig an dagens föreläsningar. Jag var trött vill jag lova, så trött att vi fick underhålla oss själva med några omgångar hänga gubbe mot slutet för att orka med...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0