Önskelista

Så här i efterhand är det rätt lätt att komma på saker som man önskar sig. När man inte måste vräka ut sig något för att omgivningen skall hitta något att köpa. Dock tror jag att jag är sent ute. Om jag fattat min mamma rätt så är de ganska klara med julklappar vad gäller mig. Men hoppas kan man ju alltid!

Om inte annat så skulle jag kunna tänka mig... :)

En ny klocka att variera lite med...
(Ur o. Penn)

 

***


Eller två fina porslins"burkar" för förvaring
(Indiska, 79 kr/st)

***



Är som sagt väldigt sugen på att göra om i mitt vardagsrum
möbeln till höger som knappt syns i bild skulle nog kunna bli snygg.

Har trixat på egen hand i IKEAs bygg- och planeringsprogram.

Tyvärr är det den dyra kombinationen som tilltalar mig mest...

Men, vem vet - tomten kanske kommer med ett presentkort från IKEA...?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0