Måndag - 10 dagar före julafton

I helgen avgjordes årets upplaga av Lucia cup. Man kan säga att vi åkte ut i "semifinalen" där vinnaren i vår match blev ett av tre lag i en finalgrupp. Så för att summera det hela kom vi på en delad 4:e plats tillsammans med två andra lag. Men utav 24 är topp 6 i varje fall godkänt.  I semifinalen förlorande vi mot laget som sedan tog hem hela Lucia Cup. Även det kan kännas som en tröst :).

Igår var det även 3:e advent och dags att öppna mitt näst sista paket på min adventsstege. Likaså mitt finaste paket. Paketet innehöll en bok som jag faktiskt önskat mig i julklapp, Rädda Felix - att skapa ett barn för att rädda livet på ett syskon. En gripande biografi om kärleken till sina barn där hoppet är det sista som sviker.




Fick även syn på min adventsljusstake som jag gjort och fullkomligt glömt bort att tända.
Känns nästan på gränsen till försent nu.


Istället för tradfitionell mossa valde jag att ha nötter i min..

Ha en bra måndag!

.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0