Det är inte sant!!!

Dagen började med handledning för Hanna och mitt arbete. Gick förvånandsvärt bra och vi är nog på god väg att kunna bli klara inom räckhåll. Fortsatte eftermiddagen med att renskriva min intervju och därefter tog jag en välförtjänt paus och cyklade in till stan med Sandra. Där bytte jag en klänning mot ett presentkort, alltid bra att ha :). Tacksamt att jag hann tröttna på klänningen innan jag ens fick för mig att använda den.
Därefter blev det ett impulsköp, en ny julstjärna för bara 19 kr, + en sladd från Claes Ohlssons för 39. 60 kronor för ett helt nytt vardagsrum. Bild kommer senare!
På hemvägen fick vi för oss att hälsa på Tobbe, sagt och gjort. Dock var han inte hemma utan hos Niklas vilket även blev nästa anhalt. Trevligt med lite spontana besök ibland! :)
Väl hemma möts jag av en tant som berättar att vi numera inte har något vatten. VAD SA DU? Tyvärr har någon råkat borra i en rörledning vilket resulterat i att vi inte kommer att ha något vatten. Har vi tur kanske det kan komma någon i morgon eftermiddag. Jag som hade tänkt att tvätta håret ikväll. En dag till klarar jag kanske men sen måste jag tvätta håret. Man blir verkligen påmind om hur vissa har det och om hur mycket man faktiskt slösar med vattnet... Men om några dagar är man tillbaka som vanligt igen.
Snart kommer Niklas hit som en räddare i nöden, 4 petflaskor :) TACK!

Så om det är någon som inte har något bättre för sig och vill göra en god gärning så tveka inte på att höra av er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0