2 veckor kvar till julafton

Idag är det TORSDAG, såäven 2 veckor kvar till dopparedan. Måste erkänna att det de senaste veckorna varit svårt att ta fasta på vilken dag det är. När det är mycket i skolan och dagarna dessutom ser så gott som likadana ut kan en onsdag ganska lätt bli en torsdag.

Nu är jag hemma i Gislaved och sitter djupt försjunken framför datorn i hopp om att få ner ytterligare några rader på min hemtenta. Har funderingar kring om jag skall cykla upp till biblioteket och låna några böcker om organisationsutveckling. Läraren i denna kursen är inte allt för imponerad av internet.

Hörde på SMHI att julkänslan bör infinna sig nästa vecka för de som inte fått någon än. Det skall bli kallt och förhoppningsvis även lite vitt på marken.


I eftermiddag skall jag följa med Mamma och Ewa till Smålänningen för att förhoppningsvis inhandla sista julklappen för i år. Därefter skall vi förbi och hälsa på mormor en runda hade vi tänkt. Något som vi egentligen gör allt för sällan.

Tänkte hitta en bild på min älskade mormor, det var dock inte så lätt. Först sprang jag på...

Pakethögen julen 2008...



Och sedan en bild på mig från julen 1999...  :P

Tänk vad tiden går...



Sedan hittade jag dock en från fel håll. Bättre det än ingen alls! 


Jag och mormor på min student, sommaren 2007.



.
.
.

 


Kommentarer
Postat av: em

hahahaha gud va kul! hahahaaha åh vad jag behövde den bilden nu! I love you!

2009-12-10 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0